Életmód

Óriásplakátokon népszerűsítik a hazai termékeket

Sokszínű Vidék
Sokszínű Vidék

2017. 08. 02. 17:53

A friss, magyar zöldség-gyümölcs könnyen megkülönböztethető az éretlenül leszedett és gyakran több ezer kilométerről ideérkező importtól.
Korábban a témában:

Óriásplakát- és city light-kampányt indított augusztus 1-jével a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara az „Itthonról Otthonra” nevű programja keretében. A köztéri kampány jól kapcsolódik abba a törekvésbe, hogy egész évben edukációs jelleggel olyan látásmód-formáló üzeneteket juttassanak el szórakoztató formában a fogyasztókhoz, amelyek segítik a hazai termékekbe vetett bizalom erősítését – olvasható a kamara weboldalán.

Fotó: superhealthykids.com

Óriásplakáttal 168, míg city light poszterekkel 110 központi, illetve kiemelt helyen találkozhatnak egy hónapon át a hazai zöldség- és gyümölcsfogyasztók.

Az agrárkamara idén májusban „Itthonról Otthonra” címmel életmód témájú Facebook-oldalt hozott létre. Az online jelenlét nagyban segít eloszlatni több tévhitet, valamint segíti a tájékoztatást. Egyebek mellett arra hívja fel a figyelmet, hogy a friss, magyar zöldség-gyümölcs könnyen megkülönböztethető a még éretlenül leszedett és gyakran több ezer kilométerről ideérkező importtól.

Fotó: Wikimedia Commons

Hangsúlyos és visszatérő üzenetként jelenik meg, hogy a hazai termékek megvásárlásával a hazai gazdálkodókat és ezáltal a hazai gazdaságot támogatjuk, ezért részesítsük előnyben a hazai termékeket.

Mint írják:

Az Itthonról Otthonra kezdeményezés sikeresnek bizonyult, elfogadottsága a vártnál is nagyobb, hiszen az első három hónapban már közel 10 ezer követővel rendelkezik az oldal.

Csorvás, 2015. június 29.
Meggyel teli ládát pakol egy munkás a HUNAPFEL Mezõgazdasági Kft. Csorvás határában lévõ gyümölcsösében 2015. június 29-én. A Hunapfel területén mintegy hatszáz munkással és meggyrázó géppel szüretelik a fõleg exportra szánt gyümölcsöt.
MTI Fotó: Rosta Tibor
Fotó: MTI

A kamara reményei szerint a most induló köztéri kampány várhatóan még nagyobb ismertséget ad a friss hazai termesztésű zöldségeknek és gyümölcsöknek.

Kiemelt kép: Facebook/Itthonról Otthonra

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Altheim-Waldhausen, 2017. augusztus 16.
Emma, a tyúkanyó négy fogadott kiskacsájával a dél-németországi Altheim-Waldhausenben 2017. augusztus 16-án. Emma mama költötte ki a tojásokat és azóta is sajátjaiként neveli a kacsacsibéket. (MTI/AP/DPA/Thomas Warnack)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.