A minőségi hazai tejtermékek népszerűsítését célzó, nyáron kezdődött marketingkampányra a Földművelésügyi Minisztérium (FM), a Magyar Turizmus (MT) Zrt. agrármarketing vezérigazgatósága és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács együttműködésében került sor 2015. december és 2016. február között.
A szervezetek az MTI-hez eljuttatott közleményükben kiemelik: a programnak köszönhetően mintegy
számára nyílt lehetőség bemutatni a tejtermékek sokféleségét és szerepét az egészséges táplálkozásban és fejlődésben, valamint eloszlatni azokat a tévhiteket, melyek a tej és tejtermékek előállításához, vagy fogyasztásához kapcsolódnak.ismertette a tej útját a tejtermelő gazdaságoktól a boltokig, a “Tej-szív” logó és az ovális bélyegző jelentőségét, valamint a tanulók és tanárok kitölthettek egy kvízjátékot a kampány ismeretanyagára vonatkozó kérdésekkel.
A szakmaközi szervezet az iskolai edukációs programot már több mint tíz éve szervezi folyamatosan.