A brit John Lewis áruházlánc karácsonyi reklámját évek óta világszerte úgy várják, mint magát a szeretet ünnepét. A meghitt hangulatú videók évek óta kedves történeteket mutattak be egy-egy olyan dal kíséretében, amely megdobogtatja a szíveket.
A november 10-én közzétett reklám könnyfakasztóra sikerült, lezárta a korábbi évek hatásvadászatát, és érzelmi töltéssel telt meg: üzenete tisztán emberi és családi értékeket hordoz, az örökbefogadás fontosságára és a nevelőszülők elkötelezett munkájára hívja fel a figyelmet.
Mint az a videó zárófeliratában olvasható is, az Egyesült Királyságban több mint 108 ezer gyerek van a állami gondozásban.
A történet középpontjában egy férfi áll, aki gördeszkázni tanul, így készülve a nevelőapaságra – mert a párnak nem lehet természetes úton gyermeke. A leendő nevelőapa az örökbefogadás előtt tanul görkorizni, és a sok kudarc ellenére sem adja fel, miközben a fogadott gyerek érkezésére várva karácsonyra készül a feleségével.
Karácsony napján az örökbefogadást bonyolító szerv képviselőjével – kezében egy görkorcsolyával – megérkezik a gyermek, és besétál új otthonába, új családjához.
Ekkor derül ki, miért is tanult görkocsolyázni a férfi, hiszen egy gördeszkázást imádó kislányt fogadnak örökbe, ő pedig szeretett volna az első pillanattól kezdve a szívébe férkőzni.