Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása

A Turizmus Summit 2018 konferencián mutatták be hazánk új imázsfilmjét.
Kapcsolódó cikkek

Az új országmárka komoly versenyelőnyt jelent Magyarországnak, amelyet a napokban a Turizmus Summit 2018 konferencián mutattak be Budapesten. Az országmárka szlogenje: “Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása”.

Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója az M1 aktuális csatornán elmondta:

méréseik szerint az emberek elsősorban élményt keresnek az úti cél kiválasztásakor, a második helyen a biztonság szerepel. Ez komoly előnyt jelent Magyarországnak.

Mint fogalmazott, a világban komoly verseny van a városok, országok között a turistákért, befektetőkért vagy a munkaerő megtartásáért, vagy a rendezvényszervezésért. Ebben a versenyben jelent előnyt az országmárka.

A WOW Hungary szlogen egy mozaikszót takar: a Wellspring Of Wonders az országra, mint a csodák soha ki nem merülő forrására utal.

A turisztikai ügynökség korábbi közlése szerint a márka kialakítása már nyár elején elkezdődött, amikor az ügynökség nyílt pályázatot hirdetett Magyarország logójának és szlogenjének megalkotására, melyhez imázsfilm is készült

– írta az MTI.

A konferencián bemutatott imázsfilm a legnagyobb közösségi videomegosztóra is felkerült, és töretlen népszerűségnek örvend. Az új logót, imázsfilmet és arculatot 2019 végéig 13 országban ismerheti meg a közönség.

Kiemelt kép: Szinok Gábor