Életmód

27 ezer gyerek és tanár ivott szívvel-lélekkel tejet

Három hónapon át közel száz iskolában zajlott a tejfogyasztást népszerűsítő kampány.

A minőségi hazai tejtermékek népszerűsítését célzó, nyáron kezdődött marketingkampányra a Földművelésügyi Minisztérium (FM), a Magyar Turizmus (MT) Zrt. agrármarketing vezérigazgatósága és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács együttműködésében került sor 2015. december és 2016. február között.

A szervezetek az MTI-hez eljuttatott közleményükben kiemelik: a programnak köszönhetően mintegy 27 ezer gyermek, valamint az oktatásukban résztvevő pedagógusok számára nyílt lehetőség bemutatni a tejtermékek sokféleségét és szerepét az egészséges táplálkozásban és fejlődésben, valamint eloszlatni azokat a tévhiteket, melyek a tej és tejtermékek előállításához, vagy fogyasztásához kapcsolódnak.

Fotó: MTI - Bodnár Boglárka
Fotó: MTI – Bodnár Boglárka

„A Tej. Szívvel-lélekkel!” című iskolai edukációs program ismertette a tej útját a tejtermelő gazdaságoktól a boltokig, a “Tej-szív” logó és az ovális bélyegző jelentőségét, valamint a tanulók és tanárok kitölthettek egy kvízjátékot a kampány ismeretanyagára vonatkozó kérdésekkel.

A szakmaközi szervezet az iskolai edukációs programot már több mint tíz éve szervezi folyamatosan.

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.