Életmód

Óriásplakátokon népszerűsítik a hazai termékeket

A friss, magyar zöldség-gyümölcs könnyen megkülönböztethető az éretlenül leszedett és gyakran több ezer kilométerről ideérkező importtól.

Óriásplakát- és city light-kampányt indított augusztus 1-jével a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara az „Itthonról Otthonra” nevű programja keretében. A köztéri kampány jól kapcsolódik abba a törekvésbe, hogy egész évben edukációs jelleggel olyan látásmód-formáló üzeneteket juttassanak el szórakoztató formában a fogyasztókhoz, amelyek segítik a hazai termékekbe vetett bizalom erősítését – olvasható a kamara weboldalán.

Fotó: superhealthykids.com

Óriásplakáttal 168, míg city light poszterekkel 110 központi, illetve kiemelt helyen találkozhatnak egy hónapon át a hazai zöldség- és gyümölcsfogyasztók.

Az agrárkamara idén májusban „Itthonról Otthonra” címmel életmód témájú Facebook-oldalt hozott létre. Az online jelenlét nagyban segít eloszlatni több tévhitet, valamint segíti a tájékoztatást. Egyebek mellett arra hívja fel a figyelmet, hogy a friss, magyar zöldség-gyümölcs könnyen megkülönböztethető a még éretlenül leszedett és gyakran több ezer kilométerről ideérkező importtól.

Fotó: Wikimedia Commons

Hangsúlyos és visszatérő üzenetként jelenik meg, hogy a hazai termékek megvásárlásával a hazai gazdálkodókat és ezáltal a hazai gazdaságot támogatjuk, ezért részesítsük előnyben a hazai termékeket.

Mint írják:

Az Itthonról Otthonra kezdeményezés sikeresnek bizonyult, elfogadottsága a vártnál is nagyobb, hiszen az első három hónapban már közel 10 ezer követővel rendelkezik az oldal.

Fotó: MTI

A kamara reményei szerint a most induló köztéri kampány várhatóan még nagyobb ismertséget ad a friss hazai termesztésű zöldségeknek és gyümölcsöknek.

Kiemelt kép: Facebook/Itthonról Otthonra

Olvasói sztorik