Ahol a vízcseppek a kőzetrétegeken átjutva összegyűltek a felszín alatt, és az ásványok parányi részecskéivel gazdagodva kialakult egy vízréteg, ott találjuk az eredendően tiszta ásványvizeket. Ilyen védett, természetes felszín alatti vízadó rétegből származik a Szentkirályi ásványvíz is, ami mérsékelten alacsony oldott ásványianyag tartalmú, továbbá ideális az ásványi anyag összetétele. Kiváló minőségének köszönhetően 2004-ben a párizsi Aqua Expón a világ legjobb ásványvizének választották, a szénsavmentes kategóriában nyerte el az ásványvizek Oscarjának tartott Eauscar-díjat.
Hidratáció minden élethelyzetben
Az ásványvízcsalád szénsavmentes, enyhe, szénsavas és extra dús vizein, valamint a 6 hónapos kortól, forralás nélkül adható Szentkirályi Baba Mama ásványvizén túl, két új taggal bővült, amelyek a frissítő és természetes ásványvizet ötvözik a kényelmes használattal és a praktikus mérettel. A 0,75 literes sportkupakos Szentkirályi Sport tökéletes választás valamennyi mozgásformához, a 0,33 literes Szentkirályi Cseppség ergonomikus kialakítású palackjával pedig jól illeszkedik a kisgyermekek kezébe, míg cseppmentes kupakjának köszönhetően minden helyzetben komfortossá teszi számukra a vízfogyasztást.
Miért PET-palack?
A Szentkirályi, termékei többségének csomagolásához PET-palackot választ, mivel jelenleg ez a legmegfelelőbb módja annak, hogy a föld mélyéről kinyert ásványvíz eljusson az otthonokba. Ez az anyag ugyanis könnyű, ütésálló, higiénikus, 100 százalékban újrahasznosítható és más csomagolóanyagokhoz képest alacsonyabb karbonlábnyommal rendelkezik.
„Szentkirály a hazai mezőgazdaság egyik fontos térségében fekszik, vezető élelmiszeripari vállalatként pedig természetes számunkra, hogy az ország legnagyobb és legrégebbi agrár expóján is jelen legyünk” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke és társtulajdonosa, aki azt is hozzátette, mivel az ásványvíz az utolsó olyan csomagolt élelmiszer a világon, ami ősi természeténél fogva eredeti állapotában jut vissza az emberi szervezetbe, küldetésüknek tekintik, hogy bemutassák az előnyeit, és így közelebb hozzák a családokhoz.