A Magyar Halgazdálkodási Operatív Program (MAHOP) részeként futó kampány a 2014-2020-as időszak fogyasztásösztönző programja volt, amelyben rendezvényekkel (például FEHOVA, OMÉK), roadshow megjelenésekkel, médiakampánnyal, hirdetésekkel népszerűsítette a halak fogyasztását a szemléletformáló és fogyasztásösztönző marketingkampány lebonyolításával megbízott Agrármarketing Centrum.
Az MTI-nek elküldött közleményben kiemelték, hogy a 950 millió forintos összköltségből megvalósuló marketingprogramnak érezhető hatása van. Hiszen míg a 2015-ös adatok alapján a magyarországi éves halfogyasztás fejenként alig haladta meg az öt kilogrammot, mostanra ez a mennyiség csaknem hét kilogrammra emelkedett. Ezzel teljesült az eredeti cél: legalább 20 százalékkal nőtt a halak és haltermékek iránti fogyasztói kereslet.
Arra is kitértek, hogy a tervek szerint a 2021-2027-es időszakban, a Magyar Halgazdálkodási Operatív Program Plusz keretein belül újabb kampányidőszak kezdődik.