Mozaik

Huszonöt év után nagy változást vezet be a világ egyik legnagyobb üdítőgyártója

getty images
getty images
A változás az átalakulás szimbóluma.

Új vállalati logót vezet be a világ egyik legnagyobb üdítőipari és élelmiszergyártó vállalata, a PepsiCo. A cég huszonöt év után döntött a globális márkaarculat egyik meghatározó elemének cseréje mellett, írta a Világgazdaság.

A Pepsi az új arculattól azt várja, hogy az segíti a termékmárkák jobb ismertségét a fogyasztók körében. Ebben ugyanis nem áll jól a vállalat.

A vállalat napjainkban több mint 500 márkát – az üdítő mellett többek között a Tostitost, a Gatorade-et, a Quakert, valamint az 1965-ös egyesülés után a Lay’s-t – birtokol, globálisan több mint 300 ezer embert foglalkoztat.

Az új vállalati logó 25 év után váltja a jelenlegit

A multinacionális társaságnak egyúttal az is célja ezzel, hogy erősítse a Pepsi név ernyőmárkajellegét, valamint az, hogy erősítse az alá tartozó termékmárkák ismertségét.

Ezt várja az új vállalati márkától a Pepsi

A lap a vállalat által közzétett információk alapján azt írja, hogy az új logó „az átalakulás szimbóluma, amely megragadja a PepsiCo energiáját, bizakodó várakozását, és ambícióit 2025-ben és az azt követő időszakban is”. A cég szerint az új vállalati emblémával egyszerre fejezik ki az egyszerűsítésre és a modernizációra való törekvést, valamint elkötelezettségüket a fenntarthatóság iránt.

Mint arról beszámoltunk, 27 ország közel 4000 italozóját látogatta meg a magyar kocsmaturista, valamint azt is megosztottuk, hogy melyik Budapest egyetlen ásványvize.

Kapcsolódó
Visszatért a hetvenes évek újabb legendás magyar üdítője
A retró hullám régi-új sztárja újra kapható.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik