Új vállalati logót vezet be a világ egyik legnagyobb üdítőipari és élelmiszergyártó vállalata, a PepsiCo. A cég huszonöt év után döntött a globális márkaarculat egyik meghatározó elemének cseréje mellett, írta a Világgazdaság.
A Pepsi az új arculattól azt várja, hogy az segíti a termékmárkák jobb ismertségét a fogyasztók körében. Ebben ugyanis nem áll jól a vállalat.
A vállalat napjainkban több mint 500 márkát – az üdítő mellett többek között a Tostitost, a Gatorade-et, a Quakert, valamint az 1965-ös egyesülés után a Lay’s-t – birtokol, globálisan több mint 300 ezer embert foglalkoztat.
Az új vállalati logó 25 év után váltja a jelenlegit
A multinacionális társaságnak egyúttal az is célja ezzel, hogy erősítse a Pepsi név ernyőmárkajellegét, valamint az, hogy erősítse az alá tartozó termékmárkák ismertségét.
Ezt várja az új vállalati márkától a Pepsi
A lap a vállalat által közzétett információk alapján azt írja, hogy az új logó „az átalakulás szimbóluma, amely megragadja a PepsiCo energiáját, bizakodó várakozását, és ambícióit 2025-ben és az azt követő időszakban is”. A cég szerint az új vállalati emblémával egyszerre fejezik ki az egyszerűsítésre és a modernizációra való törekvést, valamint elkötelezettségüket a fenntarthatóság iránt.
Mint arról beszámoltunk, 27 ország közel 4000 italozóját látogatta meg a magyar kocsmaturista, valamint azt is megosztottuk, hogy melyik Budapest egyetlen ásványvize.

