Az új országmárka komoly versenyelőnyt jelent Magyarországnak, amelyet a napokban a Turizmus Summit 2018 konferencián mutattak be Budapesten. Az országmárka szlogenje: “Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása”.
Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója az M1 aktuális csatornán elmondta:
méréseik szerint az emberek elsősorban élményt keresnek az úti cél kiválasztásakor, a második helyen a biztonság szerepel. Ez komoly előnyt jelent Magyarországnak.
Mint fogalmazott, a világban komoly verseny van a városok, országok között a turistákért, befektetőkért vagy a munkaerő megtartásáért, vagy a rendezvényszervezésért. Ebben a versenyben jelent előnyt az országmárka.
A WOW Hungary szlogen egy mozaikszót takar: a Wellspring Of Wonders az országra, mint a csodák soha ki nem merülő forrására utal.
A turisztikai ügynökség korábbi közlése szerint a márka kialakítása már nyár elején elkezdődött, amikor az ügynökség nyílt pályázatot hirdetett Magyarország logójának és szlogenjének megalkotására, melyhez imázsfilm is készült
– írta az MTI.
A konferencián bemutatott imázsfilm a legnagyobb közösségi videomegosztóra is felkerült, és töretlen népszerűségnek örvend. Az új logót, imázsfilmet és arculatot 2019 végéig 13 országban ismerheti meg a közönség.
Kiemelt kép: Szinok Gábor