Virágzó vidékünk

Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása

A Turizmus Summit 2018 konferencián mutatták be hazánk új imázsfilmjét.

Az új országmárka komoly versenyelőnyt jelent Magyarországnak, amelyet a napokban a Turizmus Summit 2018 konferencián mutattak be Budapesten. Az országmárka szlogenje: “Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása”.

Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója az M1 aktuális csatornán elmondta:

méréseik szerint az emberek elsősorban élményt keresnek az úti cél kiválasztásakor, a második helyen a biztonság szerepel. Ez komoly előnyt jelent Magyarországnak.

Mint fogalmazott, a világban komoly verseny van a városok, országok között a turistákért, befektetőkért vagy a munkaerő megtartásáért, vagy a rendezvényszervezésért. Ebben a versenyben jelent előnyt az országmárka.

A WOW Hungary szlogen egy mozaikszót takar: a Wellspring Of Wonders az országra, mint a csodák soha ki nem merülő forrására utal.

A turisztikai ügynökség korábbi közlése szerint a márka kialakítása már nyár elején elkezdődött, amikor az ügynökség nyílt pályázatot hirdetett Magyarország logójának és szlogenjének megalkotására, melyhez imázsfilm is készült

– írta az MTI.

A konferencián bemutatott imázsfilm a legnagyobb közösségi videomegosztóra is felkerült, és töretlen népszerűségnek örvend. Az új logót, imázsfilmet és arculatot 2019 végéig 13 országban ismerheti meg a közönség.

Kiemelt kép: Szinok Gábor

Nagyjából 90 kilogrammos, ellipszis alakú, tud döntéseket hozni és alkalmas nyersanyagok, fémek kutatására, és földalatti bányák feltérképezésére is, mindezt víz alatti környezetben.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a Sokszínű vidék Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.