A társaság húsz – győri, szegedi és tatabányai – áruházában március végétől tesztelte újdonságként az újrahasználható zöldség- és gyümölcstároló tasakokat, amelyekből a tesztidőszakban több tízezer talált gazdára. A vásárlói érdeklődés jelentősen meghaladta a cég által vártat, ezért szeptember 10-től teljes magyarországi hálózatában árusítja ezt a csomagolóeszközt.
A strapabíró tasakokkal számos alkalommal újra lehet vásárolni, akár éveken át. A Spar az alternatív megoldással is a környezettudatos vásárlásra akarja ösztönözni vevőit – olvasható a közleményben.
A Spar korábbi közlése szerint a magyar fogyasztók évről évre környezettudatosabbak, tavaly az üzletlánc vásárlóinak 40 százaléka már a többször használatos zacskókat és bevásárlótáskákat részesítette előnyben.
A Spar csoporthoz összesen 555 üzlet tartozott tavaly év végén, 36-tal több, mint egy évvel korábban, ezen belül a franchise hálózatnak 174 tagja volt. A vállalat mintegy 13 ezer dolgozót foglalkoztat,
A Spar Magyarország árbevétele 2018-ban 10 százalékkal nőtt, meghaladta a 617 milliárd forintot.