Életmód

Van egy ötletünk, ha exkluzív kikapcsolódásra vágysz az erdő ölelésében

Fagus Hotel
Modern megjelenés, felsőfokú elegancia, egyedülálló szolgáltatások, kulináris élmények és páratlan vendégszeretet. A teljesség igénye nélkül röviden így lehetne összefoglalni, mivel várja a kikapcsolódni vágyókat a soproni Fagus Hotel. Ott jártunkkor megtapasztalhattuk: a megújult szálloda nem csak kényelmet és luxust nyújt, hanem a természet ölébe helyez, és minden évszakban a Lővérek varázslatos látványával ajándékoz. Sopron megunhatatlan, az óvárosa is, de felfedeztük a Harrer Csokoládéműhelyt is, ahonnan az édesszájúak nem szabadulnak egykönnyen.

Ha valaki egyszer ellátogat Sopronba, a hazafele úton szinte biztosan azon tűnődik majd, hogy mikor kellene visszatérnie ide. A város néhány nap alatt is az ember szívébe lopja magát a maga különleges bájával, a történelmi értékeivel, a szűk sétálóutcáival és a csodás természeti környezettel. Nehéz szavakkal körülírni, de az ember úgy érzi, jobb helyen nem is lehetne az adott pillanatban.

Október közepén hosszú hétvégére érkeztünk az osztrák határhoz közeli, körülbelül hatvan ezres lakossággal bíró városba. Az első utunk  az ódon hangulatú belvárosba vezetett, ahol pillanatok alatt visszaléptünk az időben néhány száz évet. A macskaköves utcák, a gótikus templomok és az örökségvédett épületek mind-mind mesélnek. A Tűztorony több mint száz lépcsőfokán felsétálva mindez madártávlatból is megtekinthető, hiszen pazar kilátás nyílik a Lővérekre és annak villanegyedére is.

Az ózondús levegőtől felfrissülve, a város újjászületett szállodájába, a  Fagus Hotel Conference & Spa-ba indultunk. Az augusztusban újranyitott létesítmény már kívülről is impozáns látványt nyújt, de méginkább a  recepción tudatosult bennünk, hogy szépségekben és élményekben gazdag napok várnak ránk.

Fagus Hotel

A szállodai szobák több méretben választhatóak, és az erkéllyel rendelkezők fantasztikus előnye, hogy innen a Lővérek lenyűgöző szépsége tárul a vendégek elé. És ha már erdő, a hotel közvetlen közeléből számos turistaúton indulhatunk el, és garantáltan mindegyik páratlan látványt nyújt: évszaktól függően, madarak csicsergésével, a hófedte lombkoronákkal, vagy épp a levelek sokszínűségével. Nekünk utóbbiból jutott ki bőséggel.

Egy kiadós túra után visszatértünk a hotelbe, amelynek wellness részlege igazi spa élményekkel kényeztetett. Lazító fürdőzés és exkluzív szauna szeánszok közepette élvezhetjük az idő lassulását. Az úszó- és élménymedence mellett olyan különleges függőágyak kaptak helyet, melyekből ki sem akar szállni a “fáradt vándor”. A Szaunavilág fantázianévre hallgató részlegen a finn szaunán, az aromaszaunán, az infraszaunán és a gőzkabinon kívül ördögszauna, jégkút, különleges fűtött ülőpad és fűtött relaxációs fekvőpadok, valamint dézsás zuhany segítik a vendégeket a relaxációban és a felfrissülésben. És a sornak itt még közel sincs vége: akik ellazulásra vágynak, azok számára csábítóak lehetnek a kényeztető kezelések is.

Az ott töltött napok gasztrokalandozása is felejtehetetlen volt. Félpanziós ellátásunk keretén belül reggelente bőséges választékú büféreggelit, esténként pedig ínycsiklandozó svédasztalos vacsorát kínáltak. Borkínálatukban pedig bőven van lehetőség  megismerkedni a helyi borvidék ízeivel. Érdemes is.

Fagus Hotel

Apropó gasztronómia, ha ellátogatunk Sopronba, akkor a Haller Csokoládéműhely meglátogatása szinte kötelező. Az osztrák cukrászdinasztia Ausztriában már több mint négy generáció óta kényezteti a vendégeit válogatott alapanyagokból készült finomságokból, amihez lassan két évtizede Sopronban is hozzá lehet jutni. Ezzel a lehetőséggel éltünk mi is, és egy felejthetetlen csokikóstolón vettünk részt a műhelyben.

Amiből viszont sosem elég,  az az idő. A minőségi kikapcsolódás mellett több programba is időhiány miatt nem tudtunk belekóstolni, de az ottaniak azt mondják: Sopron vár, megvár… Úgyhogy érkezünk még.

Szponzorált tartalom

A cikk a Fagus Hotel támogatásával készült.

Kapcsolódó
Lenyűgöző erdei élmények a Soproni-hegység magaslatán
A vadasparkban dám és gímszarvasok, őzek, muflonok, vaddisznók és számos apróvadfaj tekinthetők meg.