Mozaik

Ennél meghatóbb karácsonyi reklám nem lesz idén

2015-ben is kitett magáért a John Lewis áruházlánc, a kétperces rövidfilm központjában ezúttal a magány áll.

Kis túlzással már nem telhet el karácsonyi készülődés a brit John Lewis szívmelengető reklámja nélkül. Volt itt már macis-nyuszis és pingvines hírverés, a mostaniban viszont emberek játsszák a főszerepeket.

Craig Inglis, a cég ügyféligazgatója elmondta, az összeállítással szeretnék felhívni a nézők figyelmét, hogy karácsonykor igazán különleges és személyre szabott ajándékkal lepjék meg szeretteiket.

Oda kell figyelni a magányra az idősek körében, és támogatni kell azokat, akik egyedül töltik a szeretet ünnepét, és hónapokig nem beszélgethetnek senkivel.

A videót bő két hete töltötték fel a legnagyobb videómegosztó portálra, de értékéből semmit nem vesztett azóta. Sőt.