A svéd cégek innovációban pokolian jók, az utóbbi években több vállalatnak is sikerült világhírnévre szert tennie ügyes márkázási kampányával és egy-egy jól elsült PR-fogással. A léc viszont most magasra került – írja az MNN.
A több mint száz négyzetméteres posztert Uppsalában, a negyedik legnépesebb svéd városban található székházuk oldalára feszítették ki.
Mivel a hirdetőtáblán két kinyújtott kéz látható, első pillantásra azt hihetnénk, hogy egy szappalreklámmal állunk szemben. Pedig a kezek valójában madarakat csalogatnak a plakát belsejébe.
A promóciós videóból kiderül, hogy a plakátban nyolc saját fejlesztésű magadagolót helyeztek el, amik automatikusan újratöldődnek, hogy a beszálló madaraknak mindig legyen mit enniük.
Svédországban a tél rendkívül hideg, a madaraknak komoly kihívást jelent ilyenkor az életben maradás. A cég ezzel is szerette volna felhívni a figyelmet a velünk élő szárnyasok védelmére.
A madárplakát egy kreatív példa arra, miként használhatjuk a technológiát, hogy értéket teremtsünk a társadalom és a természet számára egyszerre
– fogalmazott Linus Almqvist, a cég kommunikációs menedzsere.
Nemes gesztus.