Mozaik

Ez lett Pécs új szlogenje

MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba
MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba

A pécsi önkormányzat még februárban hirdetett szlogenpályázatot, a felhívásra az itt élők számos ötlettel rukkoltak elő. A szlogenjavaslatok Pécs különleges értékeit közvetítették, legyen szó természeti kincsekről, épített környezetről, kulturális örökségről, vagy éppen egyedi hangulatról, áll az önkormányzat közleményében.

Mint fogalmaztak, a beérkezett ötletekből először egy szakmai zsűri választotta ki azt a három nyertes szlogent, amelyet ezután online szavazásra bocsátottak.

A voksolás a napokban zárult le, a pécsiek szavazataikkal az alábbiak szerint támogatták az ötleteket:

  • Pécs – Mediterrán szerelem – 60,2%
  • Pécs – Évezredek pezsgése – 34,3%
  • Pécs – A megnyerő város – 5,5%

A város új szlogenje így a Pécs – Mediterrán szerelem lett.

Összesen több mint 2000, Pécsett és az agglomerációban élő lakos élt a szavazás lehetőségével, a legaktívabb városrészek Kertváros, Belváros és Uránváros voltak.

A szavazás nem csak arra volt kiváló lehetőség, hogy Pécs város vezetése megismerje az itt élők véleményét, hanem arra is, hogy közösen alapozzák meg a város arculatának megújítását, közölték.

Kapcsolódó
Libegőt álmodtak a kisvasút mellé a Mecsekben
A „Megújuló Mecsek” program elemeiről a helyi lakosok véleményét is kikérik.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik