Karácsonykor összegyűlik a tágabb család, ha messze élünk egymástól, akkor lehet, hogy az eltelt egy év alatt alig találkoztunk. Örömteli újra látni mindenkit, beszélgetni, közösen időt tölteni.
Ilyen az ideális karácsony, de a valóság sok esetben ennél nyomasztóbb. Talán mindenki kapott már olyan kérdéseket, megjegyzéseket valamelyik rokonától, ismerősétől, ami egy érzékeny pontját érintette. És ha már kapott ilyeneket, akkor talán kissé szorongva várja az újbóli találkozást és ezzel magát az ünnepet is, hogy mivel „örvendeztetik” meg akarva-akaratlanul ismét a családtagjai.
De miért is hagyjuk, hogy kellemetlen érzések társuljanak a szeretet ünnepéhez? Ha őszintén odafigyelünk egymásra, az elsimíthatja a korábbi félreértéseket és közelebb hozhat egymáshoz. Ha empátiával fordulunk társaink felé, akkor elkerülhetjük azt, hogy olyat, mondjunk, tegyünk, amit mi magunk esetleg nem vennénk rossz néven, de a másikban kellemetlen érzéseket keltsen.
Erről szól a Telekom idei karácsonyi kisfilmje, melynek központjában az odafigyelés, az egymás megértése, a szeretet és az empátia áll.
A film üzenete az, hogy a különböző hátterű embereket is összekötheti a karácsony. Gyakran a rosszul feltett kérdések miatt alakul ki nézeteltérés vagy konfliktus, a karácsony azonban remek alkalom arra, hogy összehozza az embereket és elsimítsa a félreértéseket. A lényeg az, hogy figyeljünk egymásra, próbáljuk meg megérteni és elfogadni a másikat még akkor is, ha különböznek a nézeteink, a világlátásunk.
Idei karácsonyi kampányunkkal azt szeretnénk elmondani, hogy az ünnep legnagyobb ajándéka a valódi odafigyelés. Meggyőződésünk, hogy egymás jobb megismerése előrevisz bennünket. Felelős márkaként fontosnak tartjuk, hogy egy olyan, nehézségekkel terhelt időszakban, mint a jelenlegi, egymás megértésére, az értő figyelemre biztassuk az embereket
– nyilatkozta Pereszlényi Zoltán, a cég kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
Ez csak egy (egyébként jól sikerült) reklámfilm, az üzenetét azonban érdemes megfogadni!