Mozaik

Az év színével kampányolnak a tisztább levegőért

Korábban a témában:

Újra az év színével kampányol a WWF Magyarország – adja hírül a szervezet honlapja. A Pantone új színe 2020-ra a Classic Blue lett, amellyel a WWF egy égető, az egész környezetünket érintő veszélyre, a légszennyezés problémájára hívja fel a figyelmet.

Az előző kampány színe az “élő korall” volt, amivel a Természetédelmi Világalap (WWF) a korallzátonyok pusztulására és ezáltal az ökoszisztémánkat fenyegető veszélyekre figyelmeztetett.

A légszennyezés mára drasztikus méreteket öltött. A mérgezés áthatja és sötétre festi a minket körülvevő környezetet. A Pantone Classic Blue színe újra felhívja a figyelmet ökoszisztémánk törékenységére; arra, hogy a színek mögött egy még élő, lélegző és rendkívül összetett természet rejtőzik, melynek megóvása mindannyiunk alapvető kötelessége

– mondta Klacsán Csaba, a WWF Magyarország kommunikációs vezetője.

A #SaveClassicBlue-val egy mozgalmat is elindítanak, amely a tervek szerint arra inspirál mindenkit, hogy a saját eszközeivel, a saját kreatív módján tegyen a légszennyezés ellen. Vagyis a kampány a szimpla „történetmesélés” (storytelling) helyett a „történetmegosztás” (storysharing) technikáját alkalmazza. Így próbál minél több embert megszólítani és arra buzdítani, hogy vegyenek részt a klímavédelemért, az egészséges ökoszisztémáért folytatott harcban.

Fotó: Pixabay

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.