Életmód

Mi valójában az úszó reggeli, és miért vált népszerűvé?

Cape Fahn Hotel/Facebook
Cape Fahn Hotel/Facebook
Az úszó étkezések a kezdeti divatszolgáltatásból mára alappillérré váltak.

Hallottál már az úszó reggeliről? Ez egy tipikus szállodai szobaszervíznél felszolgált reggeli – pirítós, gyümölcs, kávé és hasonlók -, amit az ágy helyett medencében vagy pezsgőfürdőben szolgálnak fel. Általában nagy tálakra vagy színes kosarakra helyezik őket, fényes trópusi virágokkal díszítik, hogy még fotogénebbek legyenek, írja a cnn.com.

Kapcsolódó
Extrém magyar szálláshelyek a különlegességek kedvelőinek
Sok egyedi szálláshelyet találhatunk, ha nem elégszünk meg a hagyományos kínálattal.

Különösen népszerűek Ázsiában és a Csendes-óceánon, meleg időjárású üdülőhelyeken, például Thaiföldön, a Fidzsi-szigeteken és a Maldív-szigeteken.

Ezek a reggelik az elmúlt öt évben egyre gyakoribbá váltak az üdülőhelyek menüiben, de a koronavírus-járvány minden eddiginél népszerűbbé tette őket, mivel a szálloda vendégei ezek fogyasztásakor elkerülhetik a büféket és a közös étkezőket.

Bár az úszó reggeliket gyönyörű színük és hatásosan kialakított megjelenésük tökéletessé teszi a közösségi médiában való megörökítésre, nem túl szerencsés és kissé veszélyes is a medencében pózolás félálomban.

Cape Fahn Hotel/Facebook

Vajon csak azért készülnek ezek a reggelik, hogy a luxusfürdőkben nyaralók lefotózzák és megosszák a fotókat a közösségi médiában, vagy az emberek valóban megeszik őket?

James Booth, a DMarge.com sydney-i riportere is erre volt kíváncsi, így kipróbálta a szolgáltatást.

Mivel párás volt a környezet, reggelizéshez nem volt a legideálisabb. Először a fotókat akarta az Instagramra elkészíteni, de a kísérlet nem sikerült olyan jól, mint tervezte.

Túlságosan zavarban voltam, hogy segítséget kérjek, ezért mindent kiöntöttem mindenhol. A kávéban volt egy kis medencevíz, és a kenyér iszapos volt

– mondja a riporter, aki állítja, korán reggel az első kávé előtt medencében reggelizni és fotózni, nem a legszerencsésebb.

Ha újra nekifuthatnék, változtatnék néhány dolgon. Biztos, hogy először meginnám a kávét, hogy elég éber legyek, és ne döntsek ki semmit, és keresnék egy helyet a medencében, ahova leülhetek enni, ahelyett, hogy végig álldogállnék

– mondja James Booth.

Cape Fahn Hotel/Facebook

Az úszó reggeli gyorsan luxusszálloda-szolgáltatássá vált. Timo Kuenzli, a Cape Fahn Hotel főigazgatója szerint az elmúlt évben vendégeik közel 100% -a megrendelt egyet.

Határozottan látható, hogy az ázsiai piac nagyon fogékony az olyan szolgáltatásokra, amelyek Instagramra rakhatók

– mondja az igazgató.

Amellett, hogy a fotók gyönyörűek, ingyenes marketingeszközként is szolgálnak – az emberek online látják a reggelit, megnézik a helycímkét, és igyekeznek hasonló élményben részt venni.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Six Senses Uluwatu, Bali (@sixsensesuluwatu) által megosztott bejegyzés

Az egyre növekvő verseny miatt az üdülőhelyeknek folyamatosan növelniük kell a közösségi média jelenlétet annak érdekében, hogy kitűnjenek a kínálatukkal, minden hotel igyekszik valami extrát kitalálni. Van, aki piros szívben tálal, másnál a naplemente sushi vagy a délutáni teaélmény a különlegesség.

Mindenesetre úgy tűnik, hogy ezek az úszó étkezések a kezdeti divatszolgáltatásból mára alappillérré váltak. Csak senki ne felejtse el a kávét meginni legelőször.

Kapcsolódó
10 különleges hotelhajó, amit szívesen kipróbálnánk
A vízen is megszállhatunk, nem csak a szárazföldön.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik